Voorspel eindtijd Marathon Rotterdam en win die heerlijke huisgemaakte appeltaart!

21 maart 2018

appeltaartAls hoogtepunt van de voorbereiding op de Rift Valley Marathon sta ik op 8 april aan de start van #demooiste Marathon Rotterdam. Met dit keer de start aan de voet van de iconische Erasmusbrug. Super benieuwd hoe ik er op dat moment voor zal staan. We gaan kijken welke eindtijd mijn beentjes voor me in petto hebben na ruim 42 km over het mooie Rotterdamse asfalt.

Doe mee en win…misschien wel 2 x
Uiteraard staat ook deze voorbereiding volledig in het teken van het uiteindelijke doel; de Rift Valley Marathon. En dus daag ik jullie uit. Voorspel mijn eindtijd van de Rotterdam Marathon op zondag 8 april. De beloning… een heerlijke huisgemaakte appeltaart. Sterker nog .. bij het exact goede antwoord (afgerond op de minuut ) win je gewoon twee van deze exclusieve lekkernijen.

Hoe?
Doe je voorspelling als volgt:

• Ga naar mijn sponsorpagina

• Druk op de ‘doneer-knop’

• Vul een bedrag in:
    € 8 als je 1 x de einduitslag wilt voorspellen
    € 13,00 als je 2 x de einduitslag wilt voorspellen
    € 15,00 als je 3 x de einduitslag wilt voorspellen

• Vul je gegevens in (in ieder geval je naam zodat ik je weet te achterhalen 😊) en zet in het opmerkingenveld de tijd die je voorspelt (uiteraard meerdere tijden indien je voor meerdere voorspellingen heb gekozen en kijk ook even of je tijd niet al door iemand anders is voorspeld)

• Doneer het desbetreffende bedrag

• Volg me op 8 april …. En wie weet kan jij het daarna op een smullen zetten...

Doe mee, voorspel snel en steun daarmee het UNICEF-project Football for Water. De ‘voorspel-en-win-die-overheerlijke-huisgemaakte-appeltaart-wedstrijd’ gaat door bij minimaal 7 voorspellingen.

Voorspellen is mogelijk tot zaterdagavond 7 april 23.59 uur !

Marathon-Rotterdam-demooiste

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edwin Dijkshoorn:
    24 maart 2018
    Hoi Maurice, ik probeer mee te doen met het raden van je eindtijd, maar andere bedragen dan de standaard bedragen lukt niet. Wat doe ik verkeerd?